0. klasse – Kom til infomøde

Missede du infomødet, så fortvivl ikke.

Kontakt skoleleder Christian Weile for en personlig rundvisning.
Christian kan fanges på 87206424 eller [email protected]
Tirsdag d. 10. januar 2023 kl. 19.00 – 21.00.

Kære forældre

Har I et barn, der skal starte i 0. klasse august 2024?

På Kornmod Realskole starter vi to nye klasser. For at give jer mulighed for at træffe det bedste valg for jeres barn vil vi gerne invitere jer til et informationsmøde:

Tirsdag den 14. november 2023, kl. 19.00 – 21.00

På mødet vil vi fortælle om Kornmod Realskole og vores fokus på faglighed og læring, trivsel og fællesskab. I vil møde skolelederen, 0. klasses lærere, pædagogerne fra sfo’en og forældre fra dette skoleårs 0. klasse. Her vil også blive mulighed for at møde og tale med de andre forældre, der overvejer at vælge Kornmod Realskole. Vi vil derfor opfordre alle interesserede til at komme – også selvom man kender skolen i forvejen.

Hvis I har brug for yderligere information, er I velkomne til at kontakte skolen eller booke tid til en rundvisning med skolelederen.

Hvis I har spørgsmål til ventelisten, kan skolens sekretær Birgit Markussen kontaktes på tlf. 86822677 eller på mail [email protected]

I er også meget velkomne til at kontakte skoleleder Christian Weile på tlf. 87206424 eller på [email protected]

Se videoer omkring dét at starte i 0. klasse
på Kornmod Realskole nedenfor.

Se videoer omkring dét at starte i 0. klasse på Kornmod Realskole nedenfor.

Reserver allerede nu datoen i kalenderen.

Hvis I gerne vil med begge to, så er der mulighed for at få passet børn under mødet. Det kræver blot en tilmelding med antal børn, som kan gøres ved at sende en mail til vores SFO-leder [email protected]

Kornmod Realskole

Christian Weile